انتشارات مبلغان
انتشارات مبلغان

انتشارات مبلغان از سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و در این سال ها بعد از معرفی و انتشار کتاب های معتبر در حوزه های مختلف توانست جایگاه مناسبی را برای خود در بین علاقه مندان به کتاب ایجاد کند.ما در فروشگاه روشا مجموعه ای از کتاب های انتشارات مبلغان را در این بخش گردآوری کرده ایم.برای خرید کتاب مبلغان می توانید بعد از مطالعه توضیحاتی که برای هر کتاب نوشته ایم محصول مورد نیازتان را انتخاب نمایید.
حالت نمایش:
تعداد نمایش:
مرتب سازی براساس:
  • کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم-چاپ دوم کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم-چاپ دوم
    مشخصات کلی : ـ با کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم بصورت آموزش قدم به قدم ،پا به پای شرکتی فرضی برای یک سال کاری تان برنامه بازاریابی بنویسید!
    نویسنده: جان وست وود
    مترجم: علیرضا احمدی-فرناز فرزین مهر
    تعداد صفحات: 136
    مخاطب کتاب: مدیران فروش و بازاریابی،کارآفرینان جوان و نوپا،مدیران و کارگزاران بنگاه های اقتصادی
    برند: انتشارات مبلغان
    ۵,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۳,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • کتاب ساختن یک نام تجاری در 30 روز کتاب ساختن یک نام تجاری در 30 روز
    مشخصات کلی : ساختن یک نام تجاری در 30 روز!
    شما برای ساختن نام تجاری،آن هم نام تجاری جالب توجه احتیاجی به داشتن مدرک دانشگاهی یا حضور در دوره های فشرده بازاریابی ندارید.تنها چیزی که احتیاج دارید این کتاب و به 30 روز زمان است
    نویسنده: سایمون میدلتون
    مترجم: سینا قربانلو
    تعداد صفحات: 299 صفحه
    مخاطب کتاب: صاحبان کسب و کار،کارآفرینان و مدیران بازاریابی
    برند: انتشارات مبلغان
    ۱۲,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۸,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی-چاپ چهارم کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی-چاپ چهارم
    مشخصات کلی : درس هایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا در کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی-چاپ چهارم
    سجیو زیمن نویسنده کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی پولی که صرف عملیات بازاریابی می شود را سرمایه گذاری می داند نه هزینه و مانند سرمایه گذار انتظار نتیجه ای با سود بیشتر را باید داشته باشید.
    این موضوعی است که مدیران ایرانی حتما باید به آن توجه کنند!
    کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی-چاپ چهارم نگرشتان را به بازاریابی تغییر می دهد...
    نویسنده: سرجیو زیمن
    مترجم: سینا قربانلو
    تعداد صفحات: 235 صفحه
    مخاطب کتاب: صاحبان کسب و کار،کارآفرینان و مدیران بازاریابی
    برند: انتشارات مبلغان
    ۴,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۳,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • داستان وال مارت-چاپ سوم داستان وال مارت-چاپ سوم
    مشخصات کلی : روش کار قدرتمندترین شرکت دنیا و اینکه چطور فروشگاه وال مارت اقتصاد آمریکا را دگرگون ساخت
    تاثیر فروشگاه وال مارت بر اقتصاد جهان
    نویسنده: چارلز فیشمن
    مترجم: مجید نوریان
    تعداد صفحات: 239 صفحه
    مخاطب کتاب: مدیران،کارآفرینان،صاحبان کسب و کار
    برند: انتشارات مبلغان
    ۹,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۷,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • کتاب صد قانون نانوشته مدیریت -چاپ سوم کتاب صد قانون نانوشته مدیریت -چاپ سوم
    مشخصات کلی : مدرسه بازرگانی هاروارد،مدیر را کسی معرفی می کند: که از طریق دیگر افراد به نتیجه می رسد.
    تعریف مدیریت می تواند بسیار پیچیده تر و طولانی تر از این باشد،اما هرچه باشد همه ما به هر شکل و فرمی که تصور کنیم،مجبوریم مواردی را مدیریت کنیم.
    چه در جایگاه والدین،همسر،کارآفرین،کارمند جز و حتی آنهایی که ثروتی را به ارث برده اند.
    لازم است از منابع در دسترس بهترین استفاده را ببریم،انگیزه بدهیم،برنامه ریزی کنیم و نظارت داشته باشیم.
    پس همه ما باید با شغل مدیریت کنار بیاییم.
    کتاب صد قانون نانوشته مدیریت،با طرح قواعد ساده مدیریتی باعث تغییر و تحول چشمگیری در کار و زندگی شما خواهد شد.
    نویسنده: ریچارد تمپلار
    مترجم: مجید نوریان
    تعداد صفحات: 230 صفحه
    مخاطب کتاب: تمامی فراد، به خصوص مدیران،صاحبان کسب و کار و کارآفرینان
    برند: انتشارات مبلغان
    ۸,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۶,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • کتاب چگونه بیشتر از رقبایتان بفروشید -چاپ سوم کتاب چگونه بیشتر از رقبایتان بفروشید -چاپ سوم
    مشخصات کلی : راهبردهای عملی فروش مشاوره ای در قرن بیست و یکم در کتاب چگونه بیشتر از رقبایتان بفروشید-چاپ سوم
    اگر ویزیتور هستید این کتاب را به جد به شما توصیه می کنیم!
    نویسنده:رابین فیلدر
    تعداد صفحات: 210 صفحه
    مخاطب: ویزیتورها،مسئولان و مدیران فروش
    برند: انتشارات مبلغان
    ۴,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۳,۰۰۰ تومان
    ناموجود
  • کتاب تجربه استارباکس-چاپ دوم کتاب تجربه استارباکس-چاپ دوم
    مشخصات کلی : ما با پیش بندهای سبز رنگ به دنبال کتاب هایی هستیم که ممکن است شما روی یکی از میزهای کافی شاپ های ما جا گذاشته باشید.ما افرادی هستیم که پشت میز پیشخوان هر روز صبح به شما لبخند می زنند،شمایی که قهوه ی موکای دابل تال همیشگی تان را با کمی وانیل در کف فنجان درخواست می کنید.ما شرکای استارباکس هستیم که معمولا در دنیا معروف به کارمندیم.
    نویسنده: جوزف ا.میچلی
    مترجم: مجید نوریان
    تعداد صفحات: 193 صفحه
    مخاطب کتاب: مدیران،کارآفرینان،صاحبان کسب و کار
    برند: انتشارات مبلغان
    ۷,۰۰۰ تومان
    فقط 8 عدد باقی مانده است!
  • کتاب استراتژی های تبلیغات اثربخش کتاب استراتژی های تبلیغات اثربخش
    مشخصات کلی : کتاب استراتژی های تبلیغات اثربخش توسط انتشارات دانشگاه کمبریج انگلستان منتشر شده و به عنوان درآمدی بر تبلیغات تجاری از آن یاد شده است.
    نویسنده:وینستون فلچر
    مترجم: علی فروزفر
    تعداد صفحات: 164
    مخاطب کتاب: استادان،دانشجویان و علاقه مندان رشته های مدیریت،بازاریابی و تبلیغات
    برند: انتشارات مبلغان
    ۵,۰۰۰ تومان
    اکنون فقط : ۴,۰۰۰ تومان
    ناموجود

پر بازدید ترین گروه ها