ارسال سوال جدید

در این قسمت پرسش هایی که برای اکثر کاربران در رابطه با روش های ارسال سفارش فروشگاه روشا مطرح می شود آورده شده.اگر سوال شما در این صفحه نیست حتما یا از طریق پشتیبانی آنلاین(در پایین صفحه) و یا از طریق گزینه ارسال سوال جدید(سمت چپ) سوال تان را با ما در میان بگزارید.

  • سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند و معمولا چقدر زمان می برد تا خریدم به دستم برسد؟

    در حال حاضر 1 شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:
    پست پیشتاز: 1 تا 3 روز کاری
  • هزینه ارسال چقدر می شود؟

    اگر جمع خریدتان کمتر از 100.000 تومان باشد، 7.000 تومان هزینه ارسال اضافه می شود که این هزینه برای سراسر کشور یکسان است. خریدهای بالای 100.000 تومان رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند.
  • به چه کشورهایی محصولات تان را ارسال می کنید؟

    در حال حاضر ارسال محصول فقط برای هموطنان ایرانی مقدور می باشد.
  • خرید کرده ام اما هنوز محصول به دستم نرسیده. چه کاری باید انجام دهم؟

    برای خرید های با پست پیشتاز: 1 تا 3 روز کاری زمان می برد تا محصول بدست خریدار برسد.اگر بیشتر از این منتظر محصول مانده اید: بعد از اتمام خرید کد 20 رقمی در اختیارتان قرار گرفته که برای پیگیری های بعد از خرید می باشد.لطفا در صفحه رهگیری سفارشات وارد شوید و سفارش تان را پیگیری نمایید.و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید. و یا با شماره 02128428833 تماس بگیرید.
  • چگونه مطمئن باشم محصولم سالم به دستم می رسد؟

    ما در بسته بندی سفارشات با دقت تمام کارمان را انجام می دهیم و تمام سعی مان این است که بدون کوچک ترین آسیبی به محصول سفارشات به دست خریدار برسد.

پر بازدید ترین گروه ها