ارسال سوال جدید

در این قسمت پرسش هایی که برای اکثر کاربران در رابطه با طریقه خرید از فروشگاه روشا مطرح می شود آورده شده.اگر سوال شما در این صفحه نیست حتما یا از طریق پشتیبانی آنلاین(در پایین صفحه) و یا از طریق گزینه ارسال سوال جدید(سمت چپ)سوال تان را با ما در میان بگزارید.
  • چگونه می توانم از فروشگاه روشا خرید کنم؟

    برای جواب سوالتان ما مرحله به مرحله به صورت تصویری خرید از فروشگاه روشا را آموزش داده ایم.برای اینکار لطفا وارد صفحه راهنمای خرید از فروشگاه شوبد.
  • آیا می شود قبل از خرید، کالا را به صورت حضوری مشاهده کرد؟

    خیر.روشا تنها یک فروشگاه مجازی است و امکان خرید حضوری وجود ندارد.اما در فروشگاه روشا به شما 7 روز مهلت برای تعویض محصول می دهد اگر کالای خریداری شده نمی تواند انتظار شما را برآورده کند می توانید محصول را تعویض کنید.بنابراین نیازی به مشاهده کالا قبل از خرید نیست.
    لطفا برای اطلاع از توضیحات بیشتر در رابطه با تعویض وارد صفحه شرایط تعویض کالا شوید.
  • می خواهم آخرین قیمت محصول و موجودی انبار را بدانم از چه طریقی باید اقدام کنم؟

    موجودی و قیمت ها در مرکز خرید اینترنتی روشا.آی آر روزانه به روز می شوند.برای دریافت قیمت و یا موجود بودن محصول در انبار تنها از طریق سایت اقدام نمایید.
  • آیا امکان تعویض کردن کالای خریداری شده وجود دارد؟

    بله.شما تا 7 روز پس از خرید زمان دارید تا محصول تان را تست کنید.اگر نیازتان و یا انتظارتان را برآورده نکرد می توانید براحتی خریدتان را با محصولی دیگر تعویض کنید.
    لطفا برای اطلاع از این موضوع وارد صفحه شرایط تعویض کالا شوید.
  • آیا برای خرید از فروشگاه روشا، حتما باید عضو سایت باشم؟

    خیر.شما بدون عضویت در سایت هم می توانید براحتی از فروشگاه خرید کنید.در حال حاضر هیچ تفاوتی بین خریداران مهمان و خریداران اعضای سایت وجود ندارد.
  • آیا در هر ساعتی از شبانه روز امکان خرید از روشا وجود دارد؟

    بله.شما در هر ساعتی (ساعات اداری و غیر اداری) و در روزهای کاری و غیر کاری براحتی می توانید محصول مورد علاقه تان را انتخاب و سفارش دهید.البته تمامی سفارشاتی که در ساعات و روزهای غیر کاری ثبت می شوند در اولین روز ادارای به ترتیب الویت بررسی و آماده برای ارسال میشوند.
  • آیا برای شخص دیگری هم می توانم از فروشگاه شما خرید کنم؟

    بله.شما می توانید در زمان ثبت سفارش تان آدرس کسی که برایش قصد ارسال هدیه دارید را وارد کرده و یا اگر عضو سایت هستید و از قبل اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس را در پروفایل کاربری تان وارد کرده اید، در زمان ثبت سفارش می توانید به جای آدرس خودتان آدرس جدید (تحویل گیرنده) را وارد کنید.
  • آیا بعد از ثبت سفارش می توانم خریدم را کنسل کنم؟

    اگر سفارش تان هنوز ارسال و تحویل پست نشده باشد بله امکان لغو سفارش وجود دارد که در این صورت همکاران مان شماره کارت و یا حساب تان را دریافت می کنند و مبلغ را به طور کامل به حساب تان برمیگردانند.
    اما اگر سفارش تان تحویل پست شده باشد لازم است سفارش به انبار مان برگردد و هزینه پست از جمع مبلغ کسر شده و مابقی به کارت یا حساب تان واریز می شود.
  • بعد از ثبت سفارش، برای تکمیل خرید و یا اطمینان از پردازش لازم است با شما تماس بگیرم و یا منتظر تماس تان باشم؟

    خیر.بعد از ثبت سفارش تمامی مراحل خرید به صورت خودکار انجام می گیرد و تمامی مراحل از طریق پیامک و ایمیل اطلاع داده میشود.اما اگر در تکمیل خرید تان در بخش هایی مانند آدرس و یا ... موردی برای تکمیل و اصلاح وجود داشته باشد همکاران بخش پشتیبانی مان با شما تماس می گیرند.
  • می توانم سفارشم را تلفنی با کمک همکاران شما ثبت کنم؟

    بله. می توانید با شماره 02128428833 تماس بگیرید تا مشاورین مان راهنمایی و سفارش تان را تلفنی ثبت کنند.

پر بازدید ترین گروه ها