ارسال سوال جدید

در این قسمت پرسش هایی که برای اکثر کاربران در رابطه با طریقه خرید از فروشگاه روشا مطرح می شود آورده شده.اگر سوال شما در این صفحه نیست حتما یا از طریق پشتیبانی آنلاین(در پایین صفحه) و یا از طریق گزینه ارسال سوال جدید(سمت چپ)سوال تان را با ما در میان بگزارید.
  • اگر بخواهم از طریق فروشگاه شما برای شخصی هدیه ارسال کنم، فاکتور هم به همراه بسته ارسال میشود؟

    خیر ما فاکتوری را همراه محصول برای خریداران مان ارسال نمی کنیم.
  • برای تعداد خرید از روشا محدودیتی وجود دارد؟

    خیر.شما به هر تعدادی که بخواهید می توانید از فروشگاه خرید نمایید.
  • آیا تمامی کالاها شامل گارانتی تعویض تا 15 روز بعد از خرید می شوند؟

    خیر.برای برخی از محصولات مانند بعضی از لوازم آرایشی و بهداشتی امکان تعویض وجود ندارد.اما ما در تمامی صفحات محصولاتی که امکان تعویض شان وجود دارد عبارت "تعویض محصول تا 15 روز بعد از خرید" را ذکر کرده ایم.
  • اگر محصولی که به دستم رسیده با آنچه که سفارش داده بودم مغایرت داشته باشد چه کاری باید انجام دهم؟

    در ساعات کاری می توانید با شماره: 02128428833 تماس بگیرید و از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

پر بازدید ترین گروه ها